„Cum doreşte un cerb izvoarele de apă,aşa Te doreşte sufletul meu pe tine,Dumnezeule!..."(Psalm 41,1) 

miercuri, 2 martie 2011

SIMTE

Ti-am spus vreodata cat mi-e dor de tine?
Ti-am spus vreodata cat imi placi?
Ti-am spus vreodata cat mi-as dorii sa te vad?
Ti-am spus vreodata ca nu am aer fara tine?

Nu? Atunci ramai langa mine si simte acestea...
Simte ca sunt aici si te astept,
Simte ca, ma simt bine cu tine
Simte ca mi-e dor sa-ti vad chipul,
Simte ca am nevoie de tine mereu
Simte ca imi doresc sa-ti aud vocea
Simte ca tresar in prezenta ta
Simte ca mi-e dor sa te sarut,
Simte ca vocea ta ma linisteste.

Un comentariu:

  1. PRIETENIA ESTE CA O FLOARE RARA,O FLOARE DE COLT.STRABATEM CELE MAI ADANCI PRAPASTII,URCAM CELE MAI INALTE CULMI,SUNTEM CAPABILI DE ORICE SACRIFICIU PENTRU A O PUTEA ATINGE...SFARSESTE FARA VOIA EI INTR-UN CLASOR CU AMINTIRI....

    RăspundețiȘtergere