„Cum doreşte un cerb izvoarele de apă,aşa Te doreşte sufletul meu pe tine,Dumnezeule!..."(Psalm 41,1) 

miercuri, 2 martie 2011

RUGACIUNE

Cumplită stea a nemuririi,
Ce m-ai târât din haos
Arată-mi pomul fericirii,
Al sufletului naos.
Departe de a mă simţi divin,
Sunt doar o boabă de ţărână
Cu neputinţă să susţin
Ca am destinul într-o mână.
Nu vreau o viaţă infinită
Şi nici munţi de aur,
Ci bătrâneţea liniştită
Şi-o casă ca tezaur.
Cumplită clipă-a despărţirii,
Ce îmi veghezi mormântul,
Arată-mi calea mântuirii
Între copaci când bate vântul.
Departe de a mă simţi etern,
Sunt doar o umbră trecătoare,
Trup ce amintiri îl cern
Copil cu gânduri visătoare.
Nu vreau imperii vaste
Şi nici flori de gheaţă,
Ci sentimente caste
Şi-un sâmbure de viaţă.
Pentru ce în lumea asta,
M-am născut şi am trăit,
Dacă nu să-nfrunt năpasta
Şi să cer să fiu iubit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu