„Cum doreşte un cerb izvoarele de apă,aşa Te doreşte sufletul meu pe tine,Dumnezeule!..."(Psalm 41,1) 

miercuri, 2 martie 2011

Recunostinta

Pentru ca din orgoliu m-ai ranit,
Pentru ca nu-ti pasa daca ma doare
Pentru ca intr-o gluma ai iubit,
Raman sa-ti fiu recunoscator.

Si-mi pare bine ca la intalniri
Nu mi-ai adus macar o floare,
Creandu-ti loc aparte-n amintiri
Cu ifose de falsa marinimie.

Si-ti multumesc ca m-ai expus usor
Lumii acesteia seci cu vorbe grele,
Crezand ca-ti faci un nume rapitor
Cu dragostea si lacrimile mele.

Si inca de aceea-ti multumesc
Ca ai mimat cu mreji atat de fine
Stare de dor curat,Dumnezeiesc,
Incat sa-mi calc destinul pentru tine.

Sa uit ce sunt,ce-am fost si ce pot fi
Ce este azi,sau ieri sau maine este.
La fel iubito,am a-ti multumi
Ca n-am avut trairi inca de-acestea.

Pentru ca m-ai strivit si aruncat
Ca pe un miel in muta suferinta.
Dar m-ai intors la ce mi-e dat.
Calaul meu iti port RECUNOSTINTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu