„Cum doreşte un cerb izvoarele de apă,aşa Te doreşte sufletul meu pe tine,Dumnezeule!..."(Psalm 41,1) 

duminică, 23 octombrie 2011

Ma pierd de mine

Odata am ucis o vrabie
Si-am tras cu prastia in ea si-am lovit-o,
Pe urma o zi si-o noapte intreaga
Am tot plans-o si am tot jelit-o.

Nu m-a batut mama,nu m-a certat
In mana tineam o bucata de paine,
Degeaba mi-a spus
Degeaba mai plangi
Ce-ai omorat,omorat ramane.

Mai tarziu am crescut flacaiandru
Si m-am indragostit nebuneste de-o fata.
Dar nu stiu de ce
Intr-o zi a murit.
Si in alta zi a fost ingropata.

Demult nu mai trag cu prastia in vrabii
Demult nu mai merg la nici o ingropare,
Cand soarele apune
Dupa niste maguri
Si rasare in flacari din mare.
http://www.youtube.com/watch?v=XKUoy5hwyRc&feature=colike
Versurile apartin celor de la Poesis si melodia o canta impreuna cu cei de la Pasarea Colibri
sursa:Youtube

2 comentarii:

  1. superbe versuri...imi pareau cunoscute inca de la inceput ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,asa cum am mai spus,nu e creatia mea,versurile sunt scrise de Zaharia Stanca si cei de la Poesis si Pasarea Colibri canta versurile.
    Multumesc pentru vizita si apreciere si sa ai o saptamana frumoasa:-)

    RăspundețiȘtergere