„Cum doreşte un cerb izvoarele de apă,aşa Te doreşte sufletul meu pe tine,Dumnezeule!..."(Psalm 41,1) 

joi, 25 august 2011

Scrisoare prin poştă… din gând



     Dragă mamă,
la noi au înflorit caişii
(zăresc pe sub oblon de ferestruie)
şi sălciile plâng pe malul apei...
căci curge mai aproape Aiudelul	
pe dealuri, turme de cârlani agale suie
şi-mână-n urma lor copilele bălaie... 

Deasupra, cerul şi-a deschis adâncul
şi-n albăstrimea-i mi se pierde gândul...
şi soarele se scoală mai devreme
şi cată, spre fereastra mea, la mine...

Eu nu mai pot acum să ies din „casă”
şi stau cu dorurile, ciucur, la zăbrele...
Le-aş da frâu liber, peste zări să zboare,
dar mi-e că voi rămâne fără ele...

O, mamă!
     Doar gândul pentru tine-i liber
şi numai el goneşte-ntre hotare...
Primeşte-l, dulce mamă, lasă-l, 
sărutul meu să-ţi pună pe picioare!...

2 comentarii:

  1. Ce poate fi mai frumos decit recunostinta adinca catre fiinta ce ne-a adus pe lume!... Ai un blog minunat. Bravo!;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din nou Loreta!si tu ai un blog pe care il citesc cu mult drag chiar daca nu las comentarii tot timpul.Te pup si te mai astept!:D

    RăspundețiȘtergere